Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
Usługa cateringowa na dożywianie dzieci w szkołach  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
zapytanie o cenę  
Województwo
POMORSKIE  
Powiat
starogardzki  
Miasto
Pączewo  
Ulica
 
Numer budynku
124  
Data publikacji od
2015-11-13  
Data publikacji do
2015-12-30  
Termin składania ofert
2015-11-30 09:00  
Numer ogłoszenia
OPS.422.3.2015GK  

OPS.422.3.2015GK

 

ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy zamówienia poniżej 30.000 Euro na realizację
Usługa cateringowa na dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Skórcz
Obiady jednodaniowe w okresie od 02.01.2016r. do 21.12.2016r .”

 

1.     Zamawiający:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skórczu
ul. Kociewska 7      83-220 Skórcz

zaprasza do złożenia ofert na:

„Usługa cateringowa na dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Skórcz
obiady jednodaniowe w okresie  od 02.01.2016r. do 21.12.2016r .”

 

2.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa na dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Skórcz w formie obiadów jednodaniowych. Usługa cateringowa będzie trwała  w czasie nauki szkolnej  z wyłączeniem  świąt oraz dni wolnych od zajęć szkolnych w formie obiadów jednodaniowych  w postaci: 2 razy w tygodniu drugie danie (ziemniaki,  mięso, surówka), 2 razy w tygodniu zupa z wkładką + bułka lub 2 kromki chleba, 1 raz w tygodniu danie jarskie  dla następujących szkół prowadzonych przez Gminę Skórcz:

  1. Publiczna Szkoła Podstawowa w Barłożnie;
  2. Publiczna Szkoła Podstawowa w Mirotkach;
  3. Publiczna Szkoła Podstawowa w Wielki Bukowcu;
  4. Zespół Szkół Publicznych w Pączewie;

Gramatura obiadów jednodaniowych : Ziemniaki (zamienniki: ryż, kasza lub makaron) - 200 g; Mięso (schab, wołowina, wieprzowina, drób) lub ryba - 100 g; Surówki, jarzyny - 100 g; Zupa z wkładką - 400 ml plus bułka pszenna lub 2 kromki chleba; Dania jarskie: np. naleśniki, pierogi, racuchy, kopytka, pierogi z masłem ,pyzy, placki ziemniaczane, - 350 g ;.

Posiłki powinny być przygotowywane ze świeżych surowców w dniu dostarczenia posiłków do odbiorców. Posiłki podczas odbioru powinny posiadać odpowiednią temperaturę gorącego posiłku, a zatem nie mogą być letnie ani zimne. Obiady powinny dostarczać odbiorcom (konsumentom) około 800 kcal. Obiad powinien być wysokoenergetyczny, powinien dostarczać w odpowiedniej ilości wszystkie podstawowe składniki odżywcze ( białko, węglowodany, a także składniki mineralne i witaminy). Obiady jednodaniowe powinny odpowiadać zasadom dobrego żywienia dzieci i młodzieży szkolnej pod względem gramatury, wartości odżywczych, kaloryczności. Dostawy posiłków przez wykonawcę przeprowadzone będą własnym środkiem transportu, na własny koszt, z naczyniami i sztućcami jednorazowego użytku, z utrzymaniem odpowiedniej temperatury gorących posiłków. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. W ramach zamówienia Wykonawca nieodpłatnie dokonywać będzie odbioru niespożytych resztek posiłków oraz zużytych opakowań. W tym celu dostarczy do poszczególnych szkół odpowiedniej ilości i wielkości pojemniki. Odbiór resztek posiłków oraz zużytych opakowań będzie odbywał się zgodnie z potrzebami, jednak nie rzadziej niż raz na dobę. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić Ewidencję dostarczonych posiłków stanowiącą Załącznik nr 1 do umowy i przedkładać ją do podpisu dyrektorom szkół lub osobom przez nich upoważnionym w każdym dniu dostawy. Ewidencja dostarczonych posiłków podpisana przez dyrektora szkoły lub osobę przez niego upoważnioną stanowi jedyne potwierdzenie daty i godziny dostarczenia oraz ilości posiłków. Firma jest zobowiązana wykonać usługę cateringową zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 roku Nr 136, poz. 914 ze zm.) Firma jest zobowiązana spełniać warunki zgodnie z instrukcją dobrej praktyki higienicznej i produkcyjnej oraz systemem HACCP. Żywność musi być dostarczona specjalistycznym transportem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności (Dz. U. Nr 21, poz.179 z 2003 r.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem  z dnia 26 sierpnia 2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowanie w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach  (Dz. U. z 2015r poz.1256).  Posiłki muszą być urozmaicone oraz wysokiej jakości. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w okresach 2 tygodniowych (10 dni).Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania dwutygodniowych jadłospisówi podawania go do wiadomości osób uprawnionych poprzez wywieszenie w miejscu wydawania posiłków oraz wysłana kopiido GOPS Skórcz na pocztę e-mail /poczta@gopsskorcz.pl/.

 Dostawa do wszystkichpunktów szkolnych przeprowadzana będzie pięć razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych) w  godzinach ustalonych z dostawcą i dyrektorami poszczególnych szkół. Wykonawca ma możliwość dostarczenia posiłków 15 minut przed ustaloną godziną lub wcześniej ale posiłki należy dodatkowo zabezpieczyć przed utratą odpowiedniej temperatury gorącego posiłku i dostarczyć je w termosach. Do szkoły w Pączewie posiłki muszą być dostarczone  na  trzy przerwy w odrębnych termosach na każdą przerwę z uwagi na dużą ilość dzieci dożywianych i dotrzymania odpowiedniej temperatury  posiłku na każdą  przerwę. W przypadku wyjazdu dzieci na wycieczki,  dziecko otrzyma w zamian za posiłek suchy prowiant w cenie obowiązującego posiłku pomniejszoną o koszt dowozu suchego prowiantu do danej szkoły. Załącznik Nr 3 do oferty- przykładowe menu suchego prowiantu  dla jednego ucznia zamiast posiłku jednodaniowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zmniejszenia lub zwiększenia ilości  zamawianych posiłków w zależności od bieżących potrzeb zgłaszanych przez dyrektorów szkół. Wykonawca uwzględniać będzie przy przygotowaniu posiłków zmienione ilości posiłków, które zgłoszone zostaną przez dyrektorów lub upoważnionych pracowników w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 15.00. Określona liczba osób objętych posiłkiem jest wartością prognozowaną i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do wysokości faktycznej należności z tytułu wykonania zamówienia. Ceny poszczególnych posiłków przez czas trwania umowy muszą być stałe. Termin płatności za posiłki będzie odbywał się miesięcznie na podstawie Faktur VAT wraz załącznikiem nr 1 do umowy przekazanej przez wykonawcę.

Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z dyrektorami szkół lub wskazanymi pracownikami oraz kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skórczu lub inną osobą upoważnioną w zakresie realizacji dożywiania (przyjmowanie zgłoszeń, rezygnacja z posiłków itp.).

Obowiązkiem wykonawcy jest przechowywanie próbek wszystkich przygotowanych i dostarczanych posiłków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

 

3.  Termin realizacji zamówienia:

Umowa realizowana będzie od  02 stycznia 2016 roku do 21 grudnia 2016 roku.

 

4.  Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających oraz dopuszcza składania ofert częściowych.

 

5.  Oferta będzie oceniana według następujących kryteriów:

I. Zamawiający stosuje przy wyborze oferty kryterium najniższej ceny.

Cenę należy obliczyć dla jednego posiłku jednodaniowego w złotych polskich, jako cenę brutto.

Cena oferty stanowi iloczyn przewidywanej liczby posiłków i ceny jednostkowej brutto. Kalkulując cenę za jeden posiłek Wykonawca powinien uwzględnić koszty wytwarzania i dostawy posiłku, oraz naczynia jednorazowe i odbiór resztek następnego lub tego samego dnia. Cena może być tylko jedna i nie podlega waloryzacji w trakcie realizacji zamówienia

II. Zamawiający zawrze z wybranym przez siebie Wykonawcą umowę cywilnoprawną na realizację zamówienia(załącznik Nr 4 do oferty- projekt umowy)

III. Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta z oferentem, który spełnił wszystkie wymagania określone w zapytaniu ofertowym i przedłożył ofertę o najniższej cenie oraz wszystkie wymagane załączniki.

IV. W toku badania oceny oferty Zamawiający może żądać udzielenia przez oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

 

6.  Wymagania wobec wykonawcy oraz niezbędne dokumenty:

-  oferta (załącznik Nr 1)
nie wykluczony na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r..Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dn.29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w w/w artykułach należy przedłożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków (Załącznik Nr 2)

-  przykładowe menu suchego prowiantu  dla jednego ucznia zamiast posiłku jednodaniowego
( załącznik Nr 3)

-  potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

-  co najmniej roczne doświadczenie w organizowaniu żywienia zbiorowego.

-  zaświadczenie o nadaniu numeru NIP.

- wzór umowy ( Załącznik Nr 4);

- załącznik Nr 1 do umowy- ewidencja dostarczonych posiłków;

 

7.     Miejsce i termin złożenia oferty:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej  w Skórczu ul. Kociewska 7 , 83-220 Skórcz –do dnia 30.11.2015 r. do godz. 09.00 (decyduje data wpływu do Ośrodka).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie, z dopiskiem:

„Odpowiedź na zapytanie ofertowe na:
Usługa cateringowa na dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Skórcz
- Obiadów jednodaniowych w okresie od 02.01.2016r. do 21.12.2016r .

Formularze złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Zamawiający przewiduje podpisanie umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia z wykonawcą, który przedstawi najniższą cenę.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty oraz odstąpienia od wyboru oferty, bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

 

9.Warunki płatności: rachunek do umowy lub faktura.

 

10. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

12.Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Gabriela Kozłowska,  e -mail: poczta@gopsskorcz.pl tel. 58 5824718

 

13.Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..